Δευτέρα 20 Μαρτίου 2017

Ημέρα ποίησης...


Κατάλαβα πως είμαι διαφορετικός, από την πρώτη κιόλας στιγμή. 
Όταν πρωτοαντίκρισα τον κόσμο ετούτο... κατούρησα τον γιατρό. 
Την τρίτη ημέρα του βίου μου, ήρθε στο μαιευτήριο μία δημοσιογράφος και ζήτησε από τη μαμά μου να με φωτογραφίσουν. Η πρώτη μου δημόσια εμφάνιση ήταν γεγονός. Πέρασαν εικοσιεννιά χρόνια από τότε. 
Και τα χρόνια συνεχίζουν να  περνάνε, όπως γινόταν και θα γίνεται 
ες αει.  

Επιβεβαιώθηκε η αρχική μου εικασία -δηλαδή ότι είμαι διαφορετικός- άλλη μία φορά, τη στιγμή που μου είπαν
για πρώτη φορά χρόνια πολλά στις 8 Νοεμβρίου κι εγώ τους είπα: "Ευχαριστώ, αλλά κανονικά γιορτάζω 25 Μαρτίου μαζί με τα γενέθλιά μου".

Διαφορετικός σε πολλά.  Όχι καλύτερος ή εκλεκτός...  Αλλά διαφορετικός.  Στον τρόπο σκέψης, ζωής, αντίληψης και συμπεριφοράς. Ακόμη και η ποίηση που γράφω έχει ιδιαίτερο τρόπο, έτσι μου έχουν πει τουλάχιστον. Γράφω από "ανάγκη", ώστε να εξωτερικεύσω τα εσώψυχα που με βαραίνουν. Εμπορικά ποτέ δεν το είδα,  αν και κάποιοι μου λένε πως κάποια στιγμή πρέπει να γίνει κι αυτό. Αλλά μέχρι τότε ας γιορτάσουμε με ένα -σύντομο- ποίημα.

"Μη συμβιβάζεσαι. Γίνε!"

Άγγελος Μητσόπουλος
Ποιητής - Συγγραφέας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου